Header Ads

Betiltásra került AJ Stlyes befejező mozdulata?

AJ Styles még egyszer sem használta a befejező mozdulatát – a Styles Clash-t - a WWE-ben, ami arra ad okot következtetni, miszerint a szervezet azt nagy eséllyel a pankrátorok védelmének érdekében betiltotta!


A Royal Rumble alkalmával olyan 4-5 alkalommal is hallhattuk elhangzani a Stlyes Clash-t, ám látni egyszer sem láthattuk. A mozdulat során az ellenfél feje igen közel kerül a ring talajához, és mint ismeretes, ezzel a mozdulattal már jó pár alkalommal okozott sérülést. A félre sikerült mozdulat miatt több nyaksérülésről lehetett hallani.

Ám érdemes kiemelnünk, hogy a baleseteknél, AJ részére nem lehet felelősséget felróni, hiszen az összes balesetnél a „szenvedő fél” volt a hibás. Az NJPW-ben Yoshi Tatsu e miatt a mozdulat miatt kis híján lebénult. Ezért érthető lenne, ha a WWE szeretne egy ilyen forgatókönyvet a RAW, vagy a SmackDown adásokon elkerülni.


Lehetséges, hogy a sok emlegetés ellenére egyszer sem fogjuk látni a mozdulatot. Viszont Michelle McCool évekkel ezelőtt számtalan alkalommal használta ezt a befejezést, tehát akkor még biztos nem volt a tiltólistán.



Viszont ha a WWE egy nagy eseményen szeretné először ellőni, akkor biztosak lehetünk benne, hogy az a WrestleMania lesz. Mint beszámoltunk róla, nagy eséllyel Kevin Owens lesz az, akivel a nagy eseményen össze fog csapni.
Üzemeltető: Blogger.